אחריות מקצועית וניהול ממוקד – הדרכים של אושרי גבאי

כל מי שאי פעם עבד בתחום הנדל"ן, יודע עד כמה החשיבה על הפרטים הקטנים היא אלמנט מפתח שנדרש כבר בשלבי העבודה הראשונים, על מנת להצליח להביא לידי ביטוי את החלומות. מערכת הדרישות הזו, היא אחד מכלי העבודה הבסיסיים של אושרי גבאי באילת, כאשר הוא בונה פרויקטים מדהימים ומיוחדים, לרווחת כל תושבי העיר והתיירים. על בסיס שנות עבודה רבות בתחום הנדל"ן, והכרות עם צרכים ייחודיים לעיר אילת, אושרי גבאי וצוות חברת ברקה השקעות ואחזקות, משנים בצורה משמעותית מאוד את קו החוף של אילת ומאפשרים יצירה של חוויית בילוי אחרת לגמרי, לכל מי שמגיע לעיר. הכל מתחיל מניהול נכון, והבנה של הצרכים של פרויקט מורכב, כפי שקיימת אצל אושרי גבאי באופן טבעי.

איך לנהל פרויקט נדל"ן מורכב?

בשביל לנהל פרויקט נדלן מורכב, לדוגמה פרויקט ההקמה של מועדון סלינה באילת, אושרי גבאי רכש לעצמו כמה וחמה כישורים מיוחדים במינם לאורך השנים. לבד מן ההשכלה בתחום מנהל העסקים, אושרי גבאי הוא גם איש שמכיר היטב את עולם התיירות והנופש, בפרט באזור אילת. הבנה עמוקה כזו, יוצרת את התנאים לבחירת מיקומים מצוינים של נכסים פוטנציאליים ברחבי עיר כל כך תיירותית. כמו כן, הידע המקצועי שמלווה את אושרי גבאי בכל מה שקשור להשקעות בתחום הנדלן, מאפשר ליצור שיתופי פעולה עם יזמים נוספים, נותני שירותים ואנשי מקצוע, אשר תפקידם הוא להפוך את הפרוייקט להצלחה מסחררת.

בחירות קטנות שעושות את כל ההבדל

בעינה והמקצועיות של אושרי גבאי באילת צריך להשקיע המון מחשבה דווקא בפרטים הקטנים של העיצוב. אחרי כל מי שמגיע לי חופש באילת מבקש לקבל תחושה יוקרתית. ואם ניתן להיכנס למקום בילוי כמו שאטו בר מסעדה, רק כדי לצאת לארוחת ערב רומנטית או עסקית, המבקרים באילת יעדיפו להשקיע יותר משאבים כדי לבחור באופציות יוקרתיות המצטיירות כאופציות טרנדיות במיוחד. בשלבים הראשונים של הפרויקט ,הההחלטות הקטנות שלוקח אושרי גבאי בהחלט משפיעות לאין שיעור על האפשרויות ליצירת פנאי בילוי מדהימים והיוקרתיים לכולם.

צור קשר